USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Millaisia tuotteita ja palveluita tarjoatte?
Tarjoamme erilaisia painopalveluita. Tuotevalikoimaamme kuuluvat käyntikortit, taitetut esitteet, flyerit, postikortit, julisteet ja Roll-up -telineet. Tarvitsetko jotain, mitä sivustollamme ei ole? Ota meihin yhteyttä, niin löydämme sinulle parhaan ratkaisun.
Miten tuotteeni painetaan?
Luuletko, että kaikki painotuotteet valmistetaan samalla tavalla? Oikeastaan niin ei ole. Me tarjoamme businessluokan palvelua turistiluokan hintaan. Painatamme kaikki tilaukset Tallinnassa sijaitsevassa pitkän kokemuksen omaavassa painotalossamme uusimpia digitaalisia teknologioita ja laadukkaita, parhaiden paperinvalmistajien papereita käyttäen.
Miten voin ladata tiedostoni?
Jos sinulla on olemassa painotiedosto, pyydämme lataaman sen ennen kuin lisäät tilauksen ostoskoriin. Tiedoston lataamiseen on olemassa erityinen latausnurkka.
Millainen tiedosto minun pitää lähettää, jotta se sopii painettavaksi?
Painettaviksi sopivat parhaiten PDF (Portable Document Format) -tiedostot, joiden pitää vastata seuraavia vaatimuksia:
– Formaatti PDF
– Tiedoston resoluutio alkaen 300 DPI
– Tiedostossa pitää olla leikkausvara vähintään 3 mm
– Kaikki käytettävät fontit (tekstit) on mutkattomia
– Tiedoston värierottelu mieluummin CMYK
Jos sinulla on kysymyksiä painotiedostosta, ota meihin rohkeasti yhteyttä apua saadaksesi
Miksi paperille painetut värit eroavat niistä, jotka näen tietokoneen näytössä?
Näytössä näemme värit RGB-värijärjestelmässä, mutta painossa käytetään CMYK-värijärjestelmää. Siksi tulos voi paperilla erota siitä, mitä näet tietokoneen tai puhelimen näytössä. Jos tietyn värisävyn saavuttaminen on sinulle tärkeää, suosittelemme painokoetta värien oikeellisuuden varmistamiseksi.
Haluan tilata painopalvelun, mutta minulla ei ole tiedostoa – mitä tehdä?
Se ei ole ongelma. Ammattitaitoiset muotoilijamme ovat aina valmiit auttamaan, jotta visiosi saisi itselleen ilmaisun painotuotteissa. Muotoilun luomisessa lähdemme sinun ajatuksistasi ja toiveistasi, kunnes saavutamme odotetun tuloksen. Muotoilun voit tilata tästä.
Kauanko tilauksen valmistaminen kestää tilauksen esittämisestä lukien?
Painotuotteiden (käyntikortit, flyerit, postikortit, taitetut esitteet, julisteet) 100-300 kpl määrinä ja enintään 3 kpl Roll-up -telineen valmistusaika on 2-3 työpäivää tilauksen esittämisestä lukien. Suurempien tilausten osalta valmistusaika riippuu tilauksen koosta ja myös siitä, oletko tilannut painatuksen lisäksi myös muotoilun. Teemme aina parhaamme, että tilauksesi valmistuisi nopeasti ja laadukkaasti.
Mitä tapahtuu tilauksen esittämisen jälkeen?
Kun olet esittänyt tilauksen ja ladannut tiedoston, tarkastamme omalta puoleltamme tiedoston ja ilmoitamme, jos siihen tulee tehdä muutoksia. Jos tiedoston osalta kaikki on kunnossa, lähetämme tilauksen heti painettavaksi. Jos tilasit myös muotoilupalvelun, tilauksen esittämisen jälkeen aloitamme muotoilun luomisen ja lähetämme sen sinulle tarkastettavaksi. Muotoilun vahvistamisen jälkeen painoprosessi käynnistyy automaattisesti. Ilmoitamme sinulle myös sähköpostitse tilauksesi etenemisestä.
Voitteko auttaa, jos minulla on kiireellinen tilaus?
Jos tilauksella on kiire, ota meihin yhteyttä, niin teemme parhaamme, että tilauksesi valmistuisi nopeasti ja laadukkaasti.
Miksi Go Printin hinnat ovat kohtuulliset?
Go Print on kehittänyt tehokkaan lähestymistavan asiakkaiden tarpeiden täyttämiseksi ja palvelemiseksi. Käytämme liiketoimintamallia, jossa painotuotteita voi tilata nopeasti ja mukavasti verkkoympäristön kautta ja kaikki tilaukset tehdään omassa painotalossamme, joten meille ei aiheudu kustannuksia ylimääräisistä toimistotiloista ja välityspalkkioista. Se antaa mahdollisuuden vähentää kustannuksia ja tarjota asiakkaille kohtuuhintaisia palveluita.
Millaiset maksutavat hyväksytte?
Hyväksymme luottokortit ja Baltian maiden verkkopankkimaksut ja lisäksi on mahdollista maksaa palvelut laskun perusteella. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi automaattisesti tilauksen esittämisen jälkeen. Jos maksat ulkomailta (Baltian maiden tai EU-vyöhykkeen ulkopuolelta), rahan saapuminen voi kestää kauemmin kuin 1-2 työpäivää. Siinä tapauksessa lähetä tilauksen esittämisen jälkeen pankistasi maksuvahvistus, jotta voimme heti aloittaa tilauksen täyttämisen.
Miten nopea toimitus on?
Teemme aina parhaamme, jotta tilauksesi valmistuisi niin nopeasti kuin mahdollista. Sijainnistasi ja toimitustavasta riippuen keskimääräinen toimitusaika on 2-3 työpäivää.
Millaisia toimitustapoja tarjoatte?
Teemme yhteistyötä eri lähettiyritysten ja postipalvelujen kanssa, kuten DPD, OMNIVA ja SMART POST. Valitse itsellesi sopiva toimitustapa tai tule noutamaan tilaus toimistostamme osoitteesta Madara 31, Tallinna, jokaisena työpäivänä kello 10.00 – 17.00.
Miten voin muuttaa toimitusosoitetta sen jälkeen, kun olen esittänyt tilauksen?
Niin kauan kuin tilaus on vielä työn alla, voit muuttaa toimitusosoitetta. Kun tilaus on lähetetty matkaan, osoitetta ei voi enää muuttaa.
Mitä tapahtuu, jos tilaukseni myöhästyy?
Määräajasta riippumatta teemme parhaamme, että tilauksesi saapuisi sinulle perille oikea-aikaisesti. Jos tilauksesi ei jostain syystä saavu oikeaan aikaan, maksamme kyseisen tilauksen summan ennakkomaksutilillesi ja voit käyttää sitä esittäessäsi seuraavan tilauksen. Suosimamme kumppanit toimittavat tilauksesi perille.
Minne voitte toimittaa tuotteita?
Voimme toimittaa tuotteita koko Euroopan unionin alueelle. Jos tarvitset toimituksen muuhun maahan, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä.
Jos tilaukseni suhteen on jotain väärin, mitä minun pitää tehdä?
Ponnistelemme sen nimissä, että tilauksesi olisi valmistettu korkeiden standardiemme mukaisesti. Mikäli jokin meni väärin, ota meihin yhteyttä ja selvitä ongelma. Teemme parhaamme taataksemme tyytyväisyytesi.
Voinko perua tilaukseni?
Kun olet esittänyt tilauksen, prosessimme käynnistyy automaattisesti ja koska tilaukset ovat luonteeltaan yksilöllisiä, sellaisten tilausten osalta vetäytymisoikeutta ei ole eikä tilausta voi perua.
Jos huomasin tiedostossani virheen, voinko muuttaa tilausta ja lähettää uuden tiedoston?
Ole hyvä ja tarkasta kaikki tiedostot perusteellisesti ennen lähettämistä. Painaessamme me emme vastaa tiedostojen sisällöstä emmekä tarkasta tiedostojen oikeinkirjoitusta. Kun tiedosto on mennyt painettavaksi, sitä ei voi enää muuttaa. Jos tilaat meiltä muotoilupalvelun, lähetämme ennen painatusta tiedostot ehdottomasti tarkastettaviksi. Samoin pyydämme sellaisessa tapauksessa tarkastamaan tiedostot perusteellisesti. Saatuamme tiedostolle vahvistuksen, emme enää ota vastaan valituksia tiedoston sisällön virheettömyydestä.